Seminarier om åldrande och hälsa

Forskare vid CASE bidrar regelbundet till seminarieserien om åldrande och hälsa som arrangeras vid Institutionen för hälsovetenskaper, Medicinska fakulteten.

Seminarieserien om åldrande och hälsa arrangeras av forskargruppen Aktivt och hälsosamt åldrande vid Institutionen för hälsovetenskaper, Medicinska fakulteten.

Presentationer av pågående doktorandprojekt är prioriterade. När det finns lediga tider är disputerade forskare välkomna att presentera pågående eller kommande forskningsprojekt för deltagare.

När ett doktorandarbete tas upp för diskussion behöver minst en av handledarna delta i seminariet.

Är du intresserad av att delta och engagera dig i seminarieserien kontakta professor susanne [dot] iwarsson [at] med [dot] lu [dot] se (Susanne Iwarsson).

Se kommande seminarier i Kalendarium

Susanne Iwarsson
Professor och koordinator
+46 46 222 19 40